Rezultate principale (Popularitate,):
Parte de vorbire: s.
Origine: (fr. popularité)
1. calitatea de a fi popular (4); renume.
Rezultate secundare (Popularitate,):
Parte de vorbire: s.
Origine: (fr. impopularité)
1. caracterul, starea a ceea ce este impopular.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. come-back)
1. reluare a unei activităţi sportive, muzicale, teatrale etc. după o perioadă de incapacitate; reapariţia în prim-plan a unui „nume” care îşi pierduse popularitatea.
Parte de vorbire: adj.
Origine: (fr. démagogue)
1. (în Grecia antică) conducător al unei grupări democratice.
2. cel care caută să-şi creeze popularitate prin discursuri bombastice, promisiuni mincinoase etc.
Parte de vorbire: s.
Origine: (fr. démagogie, gr. demagogia)
1. metodă şi atitudine politică de înşelare a maselor prin promisiuni mincinoase, discursuri bombastice etc. pentru a obţine popularitate; atitudine de demagog.
Parte de vorbire: s.
Origine: (fr. fief)
1. feudă.
2. (fig.) teritoriu, posesiune exclusivă, absolută.
3. ~ electoral = zonă în care un partid sau un personaj politic se bucură de o mare popularitate în rândul alegătorilor.
Parte de vorbire: adj.
Origine: (fr. impopulaire)
1. care nu se bucură de popularitate, de aprobarea poporului; nepopular.
2. care contravine dorinței oamenilor, așteptărilor lor; nepopular.
Parte de vorbire: s.f.
Origine: (fr. réclame)
1. recomandare, prezentare cu ajutorul publicităţii sau al altor mijloace a unui spectacol etc.
2. orice formă de publicitate.
3. procedeu publicitar care vizează lansarea unui produs, a unui spectacol, a unui artist etc.
4. totalitatea mijloacelor prin care se prezintă şi se popularizează un produs, o carte etc.
5. (prin metonimie) suport material pentru această publicitate (afiș, pliant, prospect etc.).
6. text inserat într-un ziar, publicație pentru prezentarea, recomandarea și lăudarea unui produs sau serviciu.
7. răspândire de informații elogioase (despre cineva sau ceva), cu scopul de a-i crea renume sau popularitate.