Parte de vorbire: s.f.
Origine: (fr. publicité)
1. faptul de a face ceva cunoscut publicului
2. mijloc de a face cunoscut un produs, o întreprindere etc. prin informarea cumpărătorului asupra calităţii, preţului, utilităţii; ansamblul mijloacelor utilizate pentru promovarea unui produs sau serviciu.
3. anunț cu caracter comercial difuzat prin ziare, afișe, pliante și celelalte mijloace de reclamă.
4. (loc. vb.) a da ~tăţii = a publica.
5. mica ~ = rubrică a unui cotidian în care se publică anunțuri cu caracter particular.
Parte de vorbire: s.
Origine: (radio2 + publicitate)
1. publicitate făcută prin radio.
Parte de vorbire: s.
Origine: (tele2 + publicitate)
1. publicitate prin televiziune.
Parte de vorbire: adj.
Origine: (anti- + publicitar)
2. care conține un mesaj antimarketing sau contra publicității.
Parte de vorbire: s.
Origine: (fr. photographie)
1. arta şi tehnica fotografierii.
2. imagine fixată pe hârtie fotografică; foto2.
3. ~ de platou = fotografie în timpul realizării filmului pentru asigurarea racordului dintre cadre şi secvenţe, pentru publicitate etc.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. merchandising)
1. cercetare a dezvoltării vânzării şi a utilizării mărfurilor şi serviciilor printr-o mai bună prezentare şi publicitate în rândul consumatorilor.
Parte de vorbire: s.n.
Origine: (fr. promo)
1. mulțimea mijloacelor implementate pentru a promova un bun, un serviciu sau un eveniment; afiș, reclamă, scurtmetraj, orice suport care promovează meritele sau poartă denumirea unui produs; publicitate.
Parte de vorbire: adj.
Origine: (fr. promotionnel)
1. care favorizează creşterea vânzărilor (prin publicitate, expoziţii, reduceri de preţuri).
Parte de vorbire: adj.
Origine: (fr. publi-citaire)