Parte de vorbire: s.
Origine: (engl., fr. marketing)
1. concepție privind organizarea și desfășurarea activității economice, potrivit căreia producția trebuie să fie permanent adaptată la cerințele prezente și viitoare ale consumatorilor și să le satisfacă cu maximum de eficiență.
2. ansamblul metodelor și tehnicilor care au ca obiect studiul cererii consumatorilor și satisfacerea acesteia.
3. disciplină științifică având acest obiect.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. merchandising)
1. cercetare a dezvoltării vânzării şi a utilizării mărfurilor şi serviciilor printr-o mai bună prezentare şi publicitate în rândul consumatorilor.
Parte de vorbire: s.f.
Origine: (notifica)
1. acțiunea de a notifica și rezultatul ei; înscris prin care se înștiințează cineva; notificație.
2. înștiințare oficială făcută de un stat altor state printr-o notă diplomatică.
3. (informatică) funcție automată de alertă între procese sau mesaj de la o aplicație destinat utilizatorului.
4. (securitate alimentară) comunicat emis atunci când nu sunt respectate standardele de sănătate sau de siguranță a consumatorilor.
Parte de vorbire: s.
Origine: (după fr. sous-production)
1. producţie inferioară nevoilor sol-vabile ale consumatorilor.