Rezultate secundare (Két):
Parte de vorbire: s.n.
Origine: (engl. hypermarket)
1. magazin de vânzare cu amănuntul, de obicei cu autoservire, cu o suprafață comercială minimă de 2500 m²; supermarket foarte mare.
Parte de vorbire: s.
Origine: (rus. keta)
1. peşte teleostean înrudit cu păstrăvul, dar mai mare, care trăieşte în mările din Extremul Orient şi migrează în fluvii pentru reproducere.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. ketch)
1. navă mică cu vele cu doi arbori inegali.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. ketchup)
1. sos picant din suc de roşii, oţet şi mirodenii.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. market)
1. magazin.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. open-market)
1. v. open-market.
Parte de vorbire: s.f.
Origine: (adresabil + -itate)
1. grad de solicitare.
2. calitatea de a se adresa unei mase largi.
3. caracterul a ceea ce poate fi adresat.
4. (marketing) capacitatea de a ajunge la un individ sau grup specific în timpul unei campanii.
5. (informatică) capacitatea de adresare a unui banc de memorie.
Parte de vorbire: adj.
Origine: (anti- + publicitar)
2. care conține un mesaj antimarketing sau contra publicității.
Parte de vorbire: s.n.
Origine: (engl., fr. basket-ball; din engl. basket „coș” + ball „minge”)
1. sport care opune două echipe de cinci jucători, care se străduiesc în timpul foarte scurt (30 de secunde) în care o echipă are dreptul de a păstra mingea, să marcheze puncte prin aruncarea mingii în coșul echipei adverse; baschet.
Parte de vorbire: s.n.
Origine: (engl. big store)
1. magazin universal mare; supermagazin, supermarket.
Parte de vorbire: adj. inv.
Origine: (fr. multicanal)
1. (tehn.) care are mai multe canale sau care poate detecta mai multe canale.
2. (marketing) care utilizează mai multe mijloace de distribuție, cum ar fi telefonul sau internetul.
Parte de vorbire: s.
Origine: (engl. open-market)
1. v. open-market.